Arbeidsbeskrivelse

Resultatet
Nettsiden ble utformet for å rask rangere i søkemotorene, og samtidig promotere et enkelt produkt. De standardiserte produktsidene ble derfor valgt vekk, og dedikerte landingssider ble opprettet for å legge til rette for mersalg.
Når kunder velger å bestille et produkt, får de automatisk spørsmål om de ønsker ett til med rabattert pris.
Nettsiden fungerer veldig godt på mobil og laster raskt. I senere tid har også Vipps Express Checkout blitt integrert, for å oppnå en raskere handel.
En søkeordanalyse ble gjennomført for å danne grunnlaget for et solid oppsett av Google Ads konto. Retargeting gjennom Facebook/Instagram sørger for å følge opp de som allerede har vært på nettsiden, men som ikke har handlet.
I dag får Skrapekartet daglig inn bestillinger gjennom nettsiden og kampanje vi satt opp er fortsatt en av de største bidragsyterne til dette.
Vi hjelper deg gjerne med ditt prosjekt!
Klikk på knappen under, så kommer vi gjerne med forslag og løsninger for din bedrift.
Kontakt oss