Skrapekartet Norge har designet og utviklet skrapekart over Norge. Det stilfulle designet gjør kartet godt egnet i alle moderne hjem. Kartet er laget av et materiale som lar seg skrape - dermed kan man enkelt skrape vekk områder man har besøkt!
Den nyoppstartede bedriften Skrapekartet Norge AS ønsket å selge sitt produkt over nett. Med ønske om rent design og enkel handel var premissene satt. De ønsket en enkel metode for å håndtere salg og lager. Videre ønsket Skrapekartet hjelp med oppsett for digital markedsføring. Facebook, Instagram, Google Ads og Google shopping.
Nettsiden ble utformet for å rask rangere i søkemotorene, og samtidig promotere et enkelt produkt. De standardiserte produktsidene ble derfor valgt vekk, og dedikerte landingssider ble opprettet for å legge til rette for mersalg. I senere tid har nettsiden blitt videreutviklet og vi jobber jevnlig med å optimalisere nettbutikkens viktigste funksjoner. Tall som konverteringsfrekvens, fluktfrekvens, gjennomsnittlig ordreverdi (AOV), gjennomsnittlig kjøp av produkt per kunde er alle KPI vi stadig arbeider med å forbedre.
I takt med gode resultater fra bedriften, har vi arbeidet tettere og tettere sammen. Om du har et prosjekt og ønsker å vite mer om priser, samt hvordan vi regner ut denne på våre prosjekter – så les gjerne artikkelen: «Pris nettside – Hvor mye koster nettsider i dag? (Priseksempler)».
Når kunder velger å bestille et produkt, får de automatisk spørsmål om de ønsker ett til med rabattert pris.
Nettsiden fungerer veldig godt på mobil og laster raskt. I senere tid har også Vipps Express Checkout blitt integrert, for å oppnå en raskere handel.
En søkeordanalyse ble gjennomført for å danne grunnlaget for et solid oppsett av Google Ads konto. Retargeting gjennom Facebook/Instagram sørger for å følge opp de som allerede har vært på nettsiden, men som ikke har handlet.
I dag får Skrapekartet daglig inn bestillinger gjennom nettsiden og kampanje vi satt opp er fortsatt en av de største bidragsyterne til dette.