
Arbeidsbeskrivelse
Gretland Bil ønsket flere henvendelser fra personer som ønsker å selge sin bruktbil. Det blir sendt målrettet trafikk til nettsiden gjennom betalt annonsering.
Resultatet
Førsteutkast ble opprettet i tett dialog med Gretland Bil. Etter 2-3 uker med «sparring» ble design valgt. I etterkant har det blitt opprettet flere AB-tester, slik at flest mulig skal ta kontakt gjennom nettsiden. I dag konverterer nettsiden på nesten 9 %, hvilket er meget bra i en tøff bransje. Altså, av 100 besøkende, er det 9 personer som velger å ta kontakt med Selge-bruktbil.
Størsteparten av trafikken kommer i fra Google Søkeannonser. Grunnet godt valg av domene («selge-bruktbil») og god optimalisering, har de viktigste søkeordene 10/10 kvalitetspoeng – som igjen gir billige klikk.
De som ikke tar kontakt med en gang, blir fulgt opp i etterkant gjennom Facebook-annonsering.
UndrumDesign sitt arbeid ift. markedsføringen sørger for at vi stadig får nye kunder, og det til en god pris.
– Sondre Gretland