Tjenester » Digital Markedsføring




DIGITAL MARKEDSFØRING



Med sertifisering i Facebook og Google Ads, gir vi 100 % for at din bedrift skal oppnå best mulig resultater – få gratis strategi!



 

Få gratis strategi


Du skal ikke kaste bort pengene dine på likes og nye følgere. Dette får du ikke noe igjen for. Vi vil bruke annonsekronene dine slik at du får noe igjen. Nemlig flere henvendelser, nye kunder og økt salg.


Du vil få konkrete forslag til hva du bør gjøre for å komme i gang med den digitale markedsføringen.


Ps. Fyll ut så mye du kan på fritekstområdet, slik at vi lettere kan gi deg en bedre strategi.


Digital markedsføring Facebook

Facebook

Facebook lar deg treffe akkurat de personene du ønsker. Hvis du selger hesteutstyr, kan du lage kampanjer som vises til de som er interessert i hest.

Her er det du som finner kundene (push-pull).


Google Søk Digital markedsføring

Google Søk

Du har garantert sett de før. Dette er de små tekstannonsene som dukker opp øverst etter du har Googlet noe. Annonsene trigges av søkeord, som du har valgt på forhånd.

Her er det kundene som finner deg (push-pull).


Display - Banner annonser - Digital markedsføring

Banner

Banner-annonser er ofte annonser som følger etter deg på internett. Du har kanskje vært innom en nettbutikk. Få dager senere ser du bannerannonser for produktet du vurderte på flereulike nettsider.


Søkemotoroptimalisering

SEO

Søkemotoroptimalisering (SEO) handler om å komme høyt opp i søkeresultatene, og på denne måten få mer trafikk og økt salg. Våre nettsider leveres med søkemotoroptimalisering.




4 ENKLE STEG


SLIK FUNGERER DET:



1. Strategi


Etter du har fylt ut skjemaet, vil du få servert flere gode tiltak som vil hjelpe deg i gang med den digitale markedsføringen.




2. Samtale


Vi blir bedre kjent med din bedrift, og vi ser på hva som er dine mål. Planleggingen fullføres her.




3. Avtale


Dersom du ønsker å arbeide med oss, inngår vi et samarbeid. Avtalen tilpasses din bedrift og dine behov.




4. Oppsett og integrering


Planen skal iversettes. Her setter vi opp ulike annonsekontoer, lager innhold og gjør din bedrift synlig i de ulike kanalene. Nettsiden din vil nå få økt trafikk, fra et målrettet publikum.


NOEN FORNØYDE KUNDER:


APEX INTENSIVKURS



Nettkurs


Markedsføring:

Basert på søkeordsanalyse, fikk Apexintensivkurs opprettet flere relevante landingssider. Bruk av Google Ads sørger for kontinuerlig strøm av målrettet trafikk inn til nettsiden.




Triathlonutstyr.no



Nettbutikk


Markedsføring

Utvikling av SEO strategi, slik at nettsiden rangeres høyt i søkeresultatene. Nettbutikken treffer målgruppen godt på Facebook med sin innholdsstrategi. Hver dag får nettbutikken potensielle kunder på sin e-postliste. De som har besøkt nettsiden, men ikke handlet, blir fulgt opp med Banner-annonser på Facebook.





HVORFOR OSS?


100 % FORNØYDE KUNDER



Vi samarbeider


Mange tror at jobben er gjort når de ulike annonsekontoene er satt opp. Det er her det starter.

Vi vil alltid arbeide for at dine kampanjer skal bli mer lønnsomme, slik at du får flere kunder til en lavere pris.




Vi lytter


Før vi startet samarbeidet, ønsker vi å vite mest mulig om deg og dine produkter. Kjenner vi din bedrift godt, kan vi lettere treffe din målgruppe.




Rimelig design


En Facebook-annonse skal treffe målgruppen og den må skille seg ut. Et profesjonelt design sørger for at dine annonser skiller seg ut.




100 % oppfølgning


Vi overvåker og optimaliserer dine annonser hver dag. Kampanjene dine vil være klare etter avtale, og vi er alltid tilgjengelige hvis du ønsker å endre eller tilpasse kampanjen.



ANNONSER I ULIKE FORMATER


HENTET FRA VÅRE KUNDER



 

Google Ads Logo png

Google Ads


Bli sett av kundene i det øyeblikket de søker på Google etter nettopp det du tilbyr. Du betaler bare når kundene klikker på annonsen for å gå til nettstedet ditt eller ringe deg.


Fordeler og ulemper:

  • Velg nøyaktige søkeord
  • Dine kunder finner deg
  • Spesielt god synlighet på mobile enheter
  • Trafikken blir styrt etter antall søk
  • Stiller høye krav til nettsiden for å lykkes


Google Ads mobil
 
 

Google Shopping logo png

Google Shopping


Dette er en effektiv annonseringsmetode hvor produktet visuelt og prismessig er i fokus. . Hvis du driver en nettbutikk er det et must at du gir Google Shopping et forsøk!


Fordeler og ulemper:

  • Høy konverteringsfrekvens
  • Dine kunder finner deg
  • Produktbilde i søkeresultatet
  • Spesielt god synlighet på mobile enheter
  • Krever mer kompetanse for å drifte
  • Trafikken blir styrt etter antall søk
 
 

Instagram logo png

Instagram


Fortell din historie gjennom et rent, enkelt og tiltalende lerret for annonseinnhold. Bilder kan vises i kvadratisk eller liggende format. Driftes gjennom Facebook Business.


Fordeler og ulemper:

  • Mange muligheter for målretting
  • Fungerer spesielt godt i enkelte bransjer
  • Du kan vise annonsen til hvor mange du vil
  • Du finner dine kunder
  • “Alle” er ikke på Instagram


Instagram story eksempel
 
 

Facebook logo png

Facebook


God målretting og budbasert betalingsmodell gjør Facebook til en potensiell lønnsom kanal for din bedrift. Her kan du nå over 4 millioner nordmenn!


Fordeler og ulemper:

  • Mange muligheter for målretting
  • Du kan vise annonsen til hvor mange du vil
  • Utallige annonseringmuligheter og strategier
  • Du finner dine kunder
  • Kan være vanskelig å lage lønnsomme kampanjer


Facebook annonse eksempel mobil
 
 

Snapchat logo png

Snapchat


Snapchat brukes av over 40 millioner og majoriten er unge mennesker. Du kan lage Geofilter, Annonser eller sponset “linser”. Muligheten utvides stadig.


Fordeler og ulemper:

  • Nå en ung målgruppe
  • Fungerer godt til lokale events
  • Annonsene blir raskt sveipet vekk
  • Krav til høyt engasjerende innhold
  • OK muligheter for målretting
  • Brukere ser annonser kun i 3 sekunder


Snapchat annonse eksempel