Optimalisert salgsside



Brukrefleks fikk laget en dedikert landingsside for salg av refleksvester til voksne


Gå til nettsted
Brukrefleks ønsket å raskt få opp en landingsside som kunne selge deres reflekspakker i løpet av kort tid. Vi kastet oss rundt og fikk levert før kampanjestart.
Bilde av en Apple PC skjerm På skjermen er det Brukrefleks sin hjemmeside, i samarbeid med UndrumDesign.
MERSALG: AB-testing ble brukt for å finne de beste prispakkende

Arbeidsbeskrivelse

Brukrefleks selger justerbare refleksvester til voksne og armbånd som et mersalgsprodukt. De hadde på forhånd satt sammen pakker: 1-pack, 3-pack og 6-pack og det skulle være lett og se forskjell på disse.

Brukrefleks tar ikke i mot betaling på nett, men mottar sine bestillinger gjennom skjema. Det var et stort ønske om gjøre bestillingsprosessen så enkel som mulig.

Resultatet

Gjennom grafisk arbeid, utvikling av en tilpasset Wooocommerce-løsning, arbeid med tekst og formuleringer, ble kampanjesiden levert.

Brukrefleks fikk en spesialtilpasset produktside, laget for å oppnå en høy konverteringsfrekvens, samtidig som det er enkelt å velge et annet produkt.

I tillegg utviklet UndrumDesign en skreddersydd utvidelse som forenkler utfyllingen av bestillingskjema. Utvidelsen henter automatisk ut navn, adresse, poststed og postnummer fra telefonnummeret som kjøpere må fylle inn som første felt. Etter å ha tastet inn telefonnummer, klikker de på «Hent» og skjema fylles ut automatisk. I ettertid har dette vist seg å være en av de største suksessfaktorene ved denne kampanjen.

Bilde av person som holder mobil foran mat og drikke i bakgrunnen som er uskarpt. På mobilskjermen ser vi bestillingssiden til Brukrefleks

Automatisk utfyllelse av skjema: UndrumDesign utviklet skreddersydd utvidelse som fyller ut skjema kun ved bruk av telefonnummer (API mot nummeropplysningen)